ماهی خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ماهی خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی است

آیا ماهی برای بیماران مبتلا به CKD؟ بسیاری از بیماران ما این سوال را در زندگی ساخته شده diaria.Como همه می دانیم، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی یک نیاز سخت dieta.Y بسیاری از مواد غذایی باید به آنها محدود است، پس از آن، آنها می توانند ماهی مصرف می کنند؟ مقدار باید می خورید؟ سپس به پاسخ تفصیلی را، و امیدواریم که شما می توانید از artículos.Si زیر شما هر گونه سوال، بهره مند، لطفا آنها را به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و ما پاسخ شما به زودی.

حس مشترک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها نیاز به کاهش میزان مصرف پروتئین به دلیل مصرف بیش از حد پروتئین می تواند کار کلیه ها را افزایش و سرعت بخشیدن به بدتر شدن عملکرد renal.Pero، پروتئین است یک ماده مورد نیاز برای حفظ فعالیت های روزانه ما، و برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، لازم است برای تکمیل کار proteína.A برای کاهش کلیه، بیماران بهتر را انتخاب کنید غذاهای با پروتئین بالا calidad.Y به حال ماهی گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، از آن حاوی مقدار زیادی از پروتئین با کیفیت بالا و می تواند نیازهای paciente.Es ملاقات می گویند ماهی خوب برای بیماران مبتلا به CKD است.

اگر چه پروتئین با کیفیت بالا مناسب برای بیماران است، به این معنا نیست که شما می توانید بدون محدودیت خوردن، چرا که مصرف پروتئین هر دو با کیفیت بالا نیز می تواند بار در riñones.En به طور کلی افزایش می دهد، اگر شما یک بیمار است با نارسایی کلیه بدون دیالیز، مصرف پروتئین کافی باید /kg/d.Mientras 0.6-0.8g است که اگر شما یک بیمار به دیالیز هستند، شما نیاز به خوردن پروتئین بیشتر برای از دست دادن جبران به علت دیالیز.

در نتیجه، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه می تواند ماهی خورده شود و تا حد زیادی می تواند از peces.En بهره مند شوند که به میزان مصرف ماهی، که بستگی به condición.Si آن شما عاشق ماهی، قابلی ندارد برای ارسال مدرک خود را از بازرسی، و ما می توانیم یک طرح این است که حق را برای شما طراحی کنند. با احترام به شما.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-dieta/286.html





:: بازدید از این مطلب : 2231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: